به مناسبت هفته ملی سلامت، سرپرست و جمعی از کارکنان بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت با حضور در پایگاه انتقال خون مستقر در این بیمارستان، خون اهدا کردند.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت؛ بمناسبت هفته ملی سلامت سرپرست و جمعی از کارکنان این مرکز درمانی با حضور در پایگاه انتقال خون مستقر در بیمارستان، اقدام به اهدای خون کردند.
این اقدام در راستای ترویج فرهنگ اهدای خون، کمک به بیماران نیازمند و تقویت روحیه مسئولیت‌پذیری اجتماعی انجام شد.


حسین پایمرد سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت با تأکید بر اهمیت اهدای خون گفت: اهدا خون از مهم‌ترین جلوه‌های همدلی، نوع‌دوستی و مسئولیت اجتماعی است و می‌تواند نقش مؤثری در نجات جان بیماران نیازمند داشته باشد. مشارکت در این امر خداپسندانه، نشانه‌ای از بلوغ فرهنگی و حس مسئولیت‌پذیری در جامعه است.
وی افزود: از همه اقشار مختلف مردم دعوت می‌کنیم با حضور در پایگاه‌های انتقال خون، در تأمین این نیاز حیاتی سهیم شوند. بی‌تردید، تداوم این فرهنگ ارزشمند می‌تواند به تقویت روحیه همدلی و کمک به بیماران در شرایط دشوار درمانی کمک کند.

تصاویر پیوست